modne dzieciaki
Regulamin
§ 1
Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży towarów znajdujących się na stronie Sklepu.
Przedmiotem sprzedaży są towary prezentowane przez Sklep w chwili składania zamówienia.
Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze nie zawiera kosztów przesyłki. Zamieszczone zdjęcia mogą nie odzwierciedlać rzeczywistego koloru.
W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości Sklepu, Kupujący może się zarejestrować. Rejestracja jest dobrowolna i nie jest konieczna do składania zamówień w Sklepie.

§ 2
Składanie i realizacja zamówień oraz koszt przesyłki

Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej Sklepu można składać przez całą dobę.
W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać wybrany przez siebie towar do koszyka, a postępować zgodnie z dalszymi instrukcjami.
Anulowanie lub modyfikacja zamówienia przez Kupującego jest możliwa do czasu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu należy skontaktować się z Sprzedawca mailem na adres: sklep@modne-dzieciaki.com.pl lub telefonicznie na nr 34 364 48 93
Kupujący może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:

1) przelewem na rachunek bankowy Sklepu (w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia),
F.H. „BEKAERT” Iwona Bednarek
Ul. Makietowa 11
42-271 Częstochowa
NIP:573-012-04-75
REGON:150877570
Nr bankowy: 72 1540 1014 2001 7315 4790 0001
Koszt wysyłki takiego zamówienia wynosi 16 zł. (Kurier DPD)

2) gotówką przy odbiorze przesyłki (za pobraniem, koszt przesyłki 21zł. kurier DPD)

3) odbiór osobisty w siedzibie Sklepu (po wcześniejszym uzgodnieniu).

Adres: Sklep „Modne dzieciaki”
Ul. Kościuszki 10/12
42-200 Częstochowa

W przypadku wyboru płatności przed realizacją zamówienia Kupujący powinien opłacić zamówienie w terminie 7 dni od dnia jego potwierdzenia. Po tym terminie oferta Sklepu nie jest wiążąca.
Warunkiem realizacji zamówienia złożonego przez Kupującego jest podanie przy rejestracji lub przy wypełnianiu formularza zamówienia prawdziwych danych osobowych i kontaktowych.
W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia formularza rejestracyjnego lub formularza zamówienia Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w celu potwierdzenia złożenia zamówienia. Jeśli złożenia zamówienia nie będzie można potwierdzić w terminie 7 dni z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz święta rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w który zamówienie zostało złożone.
Sprzedawca realizuje wysyłkę zamówionych towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Koszt wysyłki: (przelew bankowy 16 zł. za pobraniem 21 zł.)
Zamówienia realizowane są średnio w terminie do 7 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia; w szczególnych wypadkach realizacja może się wydłużyć do 14 dni roboczych.
Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
W przypadku, gdy zamówienie nie będzie możliwe do zrealizowania, z uwagi na brak towaru, Kupujący będący konsumentem zostanie o tym niezwłocznie zawiadomiony, najpóźniej jednak w ciągu maksymalnie 7 dni, zaś Sprzedawca zwróci w tym czasie otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną za niezrealizowane zamówienie. Zamiast zwrotu pieniędzy Kupujący może ponadto wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub zakup innego, zamiennego towaru.
Wraz z towarem Kupujący otrzymuje dowód zakupu, tj. paragon fiskalny lub fakturę VAT.
Koszty przesyłki doliczane są do zamówienia i ponoszone są przez Kupującego.
 
§ 3
Reklamacje i zasady zwrotów

Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego towaru.
Reklamacja może być złożona pisemnie na adres Sprzedawcy lub e-mailem na adres: sklep@modne-dzieciaki.com.pl
Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail: sklep@modne-dzieciaki.com.pl lub telefonicznie 510-285-516 – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
Odsyłając reklamowany towar Sprzedawca zaleca dołączenie do przesyłki dokumentu sprzedaży oraz informacji o przyczynie reklamacji.
Kupujący w przypadku zwrotu towaru wysyła towar na własny koszt; koszt ten nie podlega zwrotowi
Pieniądze za towar wraz z kosztami przesyłki poniesionymi przez kupującego przy zakupie towaru zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w terminie 7 dni.
Sprzedawca zaleca odsyłanie zwracanego towaru w zabezpieczonym opakowaniu wraz z dokumentem sprzedaży. W przypadku gdy sprzedawca stwierdzi że zwracany towar był używany, uszkodzony itp. towar będzie odsyłany do Klienta bez zwrotu gotówki.
 
§ 4
Rejestracja i ochrona danych osobowych

Kupujący wypełniając formularz rejestracyjny w Sklepie lub formularz zamówienia oświadcza, że podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym
Wypełniając formularz rejestracyjny lub formularz zamówienia Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji zamówienia.
Kupujący zgodnie z powołaną powyżej ustawą ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu Kupującemu prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody określonej w § 6 ust. 2 na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Kupującego.